Jahanpajooh Strategic Studies Institute


بدون شک «دونالد ترامپ» یکی از عجایب امروز جهان سیاست به حساب می آید. کاندیدای نه چندان جدی جمهوریخواهان در آمریکا که شاید تا چندی پیش، حضور وی در صحنه انتخابات این کشور در بهترین حالت یک شوخی جالب برای اهل سیاست به شمار می رفت و یا بسیاری از کشورهای مخالف با سیاست آمریکا، وی را سمبل بی رحمی، بی درایتی و نژادپرستی آمریکا به حساب می آوردند، امروز به تنها کاندیدای مورد تایید جمهوریخواهان در انتخابات پیش رو در ماه دسامبر به حساب می آید.
اما سوال اینجاست که «دونالد ترامپ» کیست؟ وی چگونه توانست بدون حضور در هیچ یک از فعالیتها و پست های سیاسی آمریکا تا این مرحله بالا بیاید؟ نقاط ضعف و قوت وی چه هستند؟
«مایکل دِ.آنتونیو» ازجمله نویسندگانی است که تحقیقات زیادی در مورد زندگی خصوصی و حرفه ای «ترامپ» انجام داده است. کتاب «حقیقت ترامپ» نیز از جمله کارهای خوب او در مورد شخصیت «ترامپ» است که نخستین بار در سال ۲۰۱۵ به چاپ رسید و نسخه به روز شده آن در قالب چاپ دوم نیز به تازگی توسط انتشارات پرآوازه «مک میلان» آمریکا به چاپ رسیده است.
نویسنده این کتاب که جایزه «پولیتزر» را نیز برای نوشتن آن به خود تخصیص داده، در کتاب خود از بیوگرافی «دونالد ترامپ»، از دوران جوانی گرفته تاکنون سخن می گوید.
ناگفته های بسیاری از چگونگی ورود این میلیاردر آمریکایی به سیاست، حمایت رسانه ها، دوران افول و افزایش قدرت اقتصادی وی و البته ویژگی های شخصیتی کاندیدای جمهوریخواهان، مانند علاقه بیش از حد وی به داشتن قدرت سیاسی و یا فراز و نشیب های عشقی وی در زندگی شخصی اش، به طور کامل بحث شده است.
در مجموع می توان این کتاب را با توجه به ناشر و نویسنده قوی آن، کتابی روشنگر، قوی و کاملا جذاب دانست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی